No je to s tím nastaveným předstihem úplně jinej motor. Musel jsem ale dofrézovat díry abych do té pozice vůbec mohl posunout ten snímač. Zaběhnutej snad je už. Letos už to vypadá, že nepoletí, tak ho asi sundám z letadla a dám ho na stojan. Jak říkáš, chce to otáčkoměr. Sleduju teď jedno zapalko na ebay pro ZG 62, tak pokud moc nevyleze cena, tak ho možná klepnu. Stejně bude časem víc motorů ::))) Ale chci koupit nějakou 55 do toho akrobata a tento co tam teď mám ten schelbietech dám do toho svýho projektu excelent, je ten motor asi spíš takovej dělník, tak v tom hornoplochovi se spíš uplatní. Pročetl jsem na netu snad co šlo o těch zapalkách, ale moc informací není. Prostě všechno je označeno CDI. Ovšem značková zapalka jsou o hodně moc dražší a to bude asi mět nějakej důvod. A nejspíš ten, že v nich skutečně nějaká ta elektronika bude a ještě asi i seřízená na ten kterej typ motoru. Na youtube jsem našel i takovou vychytávku jako je snímač otáček umístěnej na otočném prstenci a ten prstenec je spojen táhlem s pákou plynu a při změně plynu se onen prstenec se snímačem otáčí a tedy plynule mění předstih. Tedy taková mechanická varianta zapalka s proměnným předstihem. A někde jsem četl, že jsou i programovatelná zapalka, kde se dá předsth nastavovat. NJN, budu muset študovat jak pes. Nebo najít kompromis, kde to ještě bude mět otáčky, ale už to bude chytat správným směrem. Jenže u toho volnoběhu to pak zas má velký vibrace. No nic, jak v tom nějak pokročím, tak sem napíšu.
Tak jsem trošku obhlédnul svět a nakonec koupím toto:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... gines.htmlJe zajímavý, že různě po světě se prodává za 55 dolars a na HC je levnější, ovšem i tak zariskuju a zkusím pak snížit cenu, snad to projde. Jinak na tom zapalku musí být napsáno automatic a musí mít trošku vyšší váhu co jsem tak vypozoroval.